A DS a 2010-es évek elején mutatkozott be, mint a Citroen prémium sorozata, napjainkra prémium-márkává nőtte ki magát. A Peugeot és Citroen csúcstechnikáját ültetik egyedileg dizájnolt köntösbe, és borsos árral szórják meg. Mintha egy Michelin-csillagos étterem fogása lenne.

 

A DS3 a prémium kompaktok oly' népszerű szegmensében kíván szeletet hasítani magának. Mindene megvan, ami kiemeli a tömegből, főleg dizájn terén. Rafinált ívek, rafinált fényjáték (fényszórók természetesen a legmenőbb LED Mátrix technológia). A B-oszlop különleges cápafarkat is kapott. Mindenhol gyémántos-ragyogás vagy csillogó zongoralakk. Az biztos, hogy nincs mégegy autó, amire hasonlítana.

Számos testreszabási lehetőség, fantáziacsomag közül választhat a vásárló: Monmartre, DreamCar, Bastille, Rivoli, Opera, Performance... színeket, anyagokat válogathat, akárcsak egy haut couture szabászatban!

Elérhető elektromos kivitelben is, X-Tense fantázianéven. A hatótáv 450 kilométer körüli, a teljesítmény 136 lóerő / 260 Nm. Százon 8,7 másodperc alatt van.

Minden manapság népszerű és elterjedt vezetéstámogató berendezés elérhető hozzá. Az Euro NCPA nemrég 5 csillagra törte.

Trendiség, elektromos járműség, kiemelkedő dizájn. Akár a siker receptje is lehetne, sőt Nyugat Európában még lehet is. Hazánkban szinte ismeretlen a DS márka, vagy legalábbis "valamiféle Citroen" néven aposztrofálják.

A benzines változat majdnem 8 milliós alapárával nem biztos, hogy labdába fog tudni rúgni, vagy csak egy extrém erőszakos marketingkampányra lenne szükség?