Veteránok kordonok nélkül, remek hangulat és hosszú esőzés után végre jó idő. Ez jellemezte az idei VII. Retropartyzánokat. Összegyűjtöttünk pár dögös utasteret is.
Polski Fiat 125p
Makulátlan állapot, csoki színű bőr és a karosszéria ritka kék színével megegyező lemez-műszerfal, amit még az ős Polski Fiat 1300/1500-tól örökölt ez a csodás Nagypolszki.
VW 1303 Cabriolet
Rikta zöld fényezés és erre rímelő belső kárpitozás, teljesen eredeti állapot. A műszerfal már habosított műanyag árnyékolóval a még mindig egy darab kombinált központi óra fölött. Így festett az utolsó szériás VW Bogár Cabriolet, ami a Karmann műhelyéből gördült ki.
BMW E30 Cabrio
Kései csodás állapotú E30-as Cabriolet. gusztusos bordás ülések és "húsos" bőrkormány. A karosszéria színével megegyező kétszínű bőrkárpitozást kaptak az ülések.
Lada 1600
Csokoládébarna bőr, váltószoknya és fa utánzatú betétek. A szovjetek csúcsmodellje és az olasz dizájn házassága.
Lada Niva Taiga
Speciális Niva kiadás Ausztriából, a hetvenes évek végéről. Plüss kárpitozás, Nardi sportkormány, egyedi fényezés, könnyűfém felnik, elektromos tükrök jellemezték a Taiga kivitelt.
Moszkvics 407
Egybepad, kormányváltó, lemezműszerfal. Ötvenes évek dizájn a szovjet nép büszke autójában (ami természetesen akkoriban csak vállalatoknak és kiváltságosoknak járt). Szép, eredeti állapotban megőrzött utastér.
Opel Rekord C
Egy falat amerika. Az Opel ekkoriban még "kicsinyített" amerikai autókat gyártott Európának. A Rekord Coupé is ezt a stílust vitte. Keret nélküli ajtók, C oszlop nélküli kasztni. Kecsesebb és stílusosabb, mint az "amcsi behemótok". A műszerfalon nincs fordulatszámmérő, inkább a kényelemről, a "krúzolásról" szólt a hatvanas évek végi kupé, mint a száguldásról.