Minden Bugatti egy mestermű. A 16 hengeres motorjaik teljesítménye 1500 lóerő. A karosszéria karbonból készült, az utastérben a csakis a legfinomabb bőr, a legnemesebb anyagok kaphatnak helyet, minden teljesen hangtalan, csak a motor tökéletesre hangolt búgását érezhetik az utasok.  A Bugatti szülőföldje Molsheim, nézzük meg hogyan születnek a csodák az Atelier-ben!

 

Nem gyártásról beszélünk. Nincsenek szalagok, sorok, olajszag, piszok, robotok, zúgás és monotónia. A Bugattikat manufakturális körülmények között szerelik össze az Atelier-ben, vagyis műhelyben. A Molsheimi kastély mellett.

A padló fehér, halk zene szól a háttérben. A szakemberek gondos kézzel egy hosszadalmas, de igen alapos folyamat során építik össze ezeket a kivételes autókat.

A karosszéria fényezése 8 rétegű, ebből kettő a fedőréteg. Már a héj elkészítése is igen hosszú időt vesz igénybe. Mindent kézzel visznek fel és kézzel csiszolnak, míg tökéletes nem lesz. Számtalan ellenőrzésen esnek át a darabok.

A motort erőmérőn hajtják több, mint két órán keresztül 200 kilométer / órás sebességen. Hogy minden hibát kiszűrjenek, mielőtt a hajtáslánc és a karosszéria egyesül.

A karosszériát 3800 illesztési ponton rögzítik. A menetkész járművet edzett fülő professzionális sofőrök 350 kilométeren keresztül hajtják vidéki utakon, hogy minden zajt kiszűrjenk. Egy Bugattiban teljes csendnek kell honolni. Ha valami neszt hallanak, ismerik az elhárítási lépéseket. Az ügyfél csak tökéletes autót vehet át. 

A végső lakkréteget lakkművészek viszik fel a karosszériára. Négy ember ellenőrzi hat órán keresztül a legfinomabb pamutkesztyűben, hogy a felszín mindenhol tökéletesen sima-e. Az autót ünnepélyes keretek között adják át az ügyfélnek. A mottó: "Olyan közel lenni a tökéletességhez, amennyire csak lehet..."

Egy Bugatti összeszerelési ideje hat hónap. A műhelyben tavaly 76 darab Chiron készült el, idén 80 feletti darabszámot terveznek, plussz az elso Divo-t. A munkatársak számát is 20 fővel fogják bővíteni.