Összegyűjtöttünk öt jellegzetes utasteret, a hatvanes évektől napjainkig, olyan autókét, amik beírták magukat az autós történelemkönyvekbe. Te melyikbe huppannál be legszívesebben?
5. Lamborghini Murciélago - 2001
A kétezres évek Lambo-belsője. A szárnyas ajtókon egy Alcantara-val borított műszerfal elé huppanhatunk. A csupasz váltókulissza, a fémborítású pedálok, a míves Lambo-felirat és a kisméretű bőrkormány száguldásra csábítanak.
4. BMW M3 Evolution - 1986
Tipikus ős-BMW műszerfal. Háromküllős kormány, enyhén vezető felé forduló középkonzol, vékony, légzsák-nélküli háromküllős kormány. Minden jó fogású és pontosan kattan a helyére, úgy, ahogy a nagykönyvben meg van írva. Az ős-board computer is ott virít a középkonzolon.
3. Peugeot 204 Cabrio - 1965
Gyakori látvány volt a Riviérán a 204 Cabrio a hatvanas években. Stílusos kis szaladgálós autó volt. A 206 / 207 cc egy távoli őse, még vászontetővel. A váltó a nagyobb Peugeot-kból ismerős "gengszterváltó", a sebességmérő átmenet a "lázmérős" és az "órás" között. Itt nem a száguldozásról, hanem a hangulatos nyitott tetejű autózásról szól minden.
2. Porsche 911S - 1964
Az ős-911-es műszerfala, szellemiségét őrzi az aktuális 911-es is. Központi eleme, a műszerfal közepén "trónoló fordulatszámmérő és az 5 órás elrendezés. A versenyhagyományokhoz hűen a slusszkulcs is a bal oldalon van. Itt még megfigyelhető a "Bogár-rokonság", a "buszpedálra" hajazó gázpedál.
1. Honda E-Prototype - 2019
A Honda az idei genfi szalonon mutatta be az E-Prototype tanulmányát. A zseniális kisautó belseje is ötletes. Remekül keveredik a jövő évtizedet előre vetítő csupa LCD műszerpult a '70-es, '80-as évek "japánautóbelsős" formavilágával. Várjuk a sorozatgyártású modellt!
Képek forrása: Tumblr / Honda