Az ötvenes évek végéről, hatvanas évek elejéről hoztunk két ikonikus német autót. Két végletet. Ma már mindkettő ára elég magas és Amerikában egy-egy boldog gyűjtő tulajdonát képezi.
Az ötvenes évek végéről, hatvanas évek elejéről hoztunk két ikonikus német autót. Két végletet. Ma már mindkettő ára elég magas és Amerikában egy-egy boldog gyűjtő tulajdonát képezi.
Tavaly év végén, a Los Angeles Motorshow-n mutatkozott be a Mazda 3 legújabb generációja, idén először az észak amerikai kontinensen vált elérhetővé, mostanra pedig hazánkban is elérhető.
A japán márka legújabb dobása a CX-30, amit a CX-3 és CX-5 közé, aranyközépútként pozícionált, a genfi szalon sztárja volt.
A tavalyi év során a BMW piacvezető pozícióba került a prémium elektromos és hibrid hajtású járművek globális piacán. Ezt a IHS Markit New Registrations 2018 Report 04. 01. 2019 jelentés erősíti meg. A propelleres márka konkrét offenzívát folytat elektromos modellek terén. A 2019-es genfi autószalonra is számos újdonságot hozott el.
Összegyűjtöttünk öt jellegzetes utasteret, a hatvanes évektől napjainkig, olyan autókét, amik beírták magukat az autós történelemkönyvekbe. Te melyikbe huppannál be legszívesebben?
A genfi szalonon a Lamborghini stand másik nyitott tetejű újdonsága a Huracán Evo Spyder volt. A Huracán EVO könnyen vezethető, elképesztően reszponzív és nagyerejű szupersportkocsi nyitott tetejű változata.