Ismét összegyűjtöttünk 5 különlegességet a világ különböző garázsfelhajtóiról, hogy lehessen csemegézni. Ritka és mutatós darabok, némelyikük ma már vagyonokat ér.
Ismét összegyűjtöttünk 5 különlegességet a világ különböző garázsfelhajtóiról, hogy lehessen csemegézni. Ritka és mutatós darabok, némelyikük ma már vagyonokat ér.
Nem gondoltuk volna, hogy a koreai márka valaha is ilyen "pofás" járgányokkal fogja kényeztetni a vásárlókat, pedig már egy ideje itt tartunk. Itt van például az új Tucson is, ami mindig is húzómodell volt, az aktuális változat is elég "jóképűre" sikerült, nem is beszélve a sportos N-line szériáról. Azt itt van minden idők legegyedibb N-line verziója, amit egy igazi művész használt festővászonnak!
Az ötvenes évek végéről, hatvanas évek elejéről hoztunk két ikonikus német autót. Két végletet. Ma már mindkettő ára elég magas és Amerikában egy-egy boldog gyűjtő tulajdonát képezi.
Összegyűjtöttünk öt jellegzetes utasteret, a hatvanes évektől napjainkig, olyan autókét, amik beírták magukat az autós történelemkönyvekbe. Te melyikbe huppannál be legszívesebben?
Az ikonikus márka idén kerek születésnapot ünnepel. Természetesen részt vett a nemrégiben rendezett Retromobile kiállításon Párizsban, ahol két különleges modellt állított ki. Stephan Winkelmann, a Bugatti vezérigazgatója büszkén pózol a két szupermodellel.