Az idő repül... Húsz éve, 1999 végén mutatkozott be az Audi "kisautója", az A2, ami inkább volt formabontó, előremutató és ízig-vérig Audi, mint kisautó. Tündöklés és bukás. Ismerjék meg az A2 történetét.
Az idő repül... Húsz éve, 1999 végén mutatkozott be az Audi "kisautója", az A2, ami inkább volt formabontó, előremutató és ízig-vérig Audi, mint kisautó. Tündöklés és bukás. Ismerjék meg az A2 történetét.
A tengerentúlon is szeretik a dögös, hátul kaparós sportszedánokat, de még mennyire, hogy szeretik! Összegyűjtöttünk egy ötös listát, mi után fordulnak meg a petrolheadek az USA útjain.
Múlt héten összeválogattunk tíz dögös terepest két évtizeddel ezelőttről, most kiválasztottunk öt jellemző és érdekes utasteret.
A német nagyvárosok különféle drosztjainak, és utcaképének évtizedek óta meghatározó szereplője a Mercedes. A csillagos márka E-osztálya az utóbbi ötven évben generációról-generációra örökölte a vajszínű német taxik öltözékét.
A terepjáró olyan, mint a farmer. Sosem megy ki a divatból. Az autós médiumok csapjaiból is folyton az folyik, hogy az SUV mekkora divat. Az a bizonyos SUV már majd' 30 éve is divat volt, mikor a Ford azon a forró, 1991-es nyári éjszakán lerántotta a leplet a vadonatúj Explorerről.
Repüljünk vissza az időben és lessük meg, melyik volt az a 10 terepjáró, amivel a celebek és divatőrültek szaladgáltak. Ó azok a kilencvenes évek!